Piccola Italia Galeria Ursynów
al. KEN 36/U38, Warszawa
Galeria Ursynów, parter
22 529 48 11
Godziny otwarcia:
Pon. - Pt.: od 11:00 do 19:00
Sob.: od 10:00 do 16:00
Nd.: Nieczynne
Piccola Italia & Mediterraneo to innowacyjny i jedyny w swoim rodzaju koncept sklepów (już 8 placówek w Warszawie) oferujących różnorodne specjalnie wyselekcjonowane artykuły spożywcze importowane z basenu Morza Śródziemnego (m.in. z Włocha, Hiszpanii, Francji).
Tworzone z pasją, z miłości do kuchni śródziemnomorskiej, sklepy Piccola Italia umożliwiają każdemu spróbowania ponad 2000 unikatowych specjałów sprowadzanych bezpośrednio od 150 producentów z Włoch (aż z 17 regionów), Francji i Hiszpanii. Dostępne niemal dla wszystkich, dzięki umiarkowanym cenom – porównywalnym lub niższym od cen np. we Włoszech – i przy zachowaniu najwyższej jakości.
Dobór produktów jest nieprzypadkowy. To wynik współpracy zespołu do spraw zakupu i importu, który rok rocznie uczestniczy w dziesiątkach zagranicznych targów i workshopów, odwiedza zakłady produkcyjne, winnice, odbywa setki spotkań z producentami, śledzi trendy, negocjuje korzystne warunki, aby móc zaoferować swoim klientom co raz to nowe, wyjątkowe i smaczne produkty.
Zespół zakupowy nieustannie poszukuje najwyższej jakości, stawiając na produkty naturalne, wytwarzane metodami tradycyjnymi, bez konserwantów, rozwijając linie produktów pełnoziarnistych (makarony, ciastka), bezglutenowych (czekolady, słodycze, wędliny), BIO (ekologicznych), (makarony, przyprawy, czekolady). Rozwija także linie produktów najświeższych – co tydzień przyjeżdża dostawa m.in. serów, wędlin, jogurtów, deserków.
W swoim bogatym asortymencie sklepy Piccola Italia mogą zaoferować m.in.:
- kilkadziesiąt rodzajów oliw extra virgin o różnych smakach (delikatne, aromatyczne, goryczkowate) z różnych regionów i gatunków oliwek,
- różnego typu oliwki w zalewach naturalnych i smakowych,
- pesta,
- kremy,
- bruschetty z różnego typu warzyw, grzybów z dodatkiem świeżych ziół i oliwy ekstra virgin z oliwek,
- przetwory z pomidorów włoskich: przeciery pomidorowe, pomidory krojone, gotowe sosy pomidorowe,
- warzywa i mieszanki warzyw,
- owoce morza,
- przetwory,
- ryby i owoce morza w słoikach i puszkach: tuńczyki sardynki, anchois, małże, ośmiorniczki,
- ponad 60 gatunków octów balsamicznych z Modeny, condimentów i smakowych kremów balsamicznych,
- blisko 200 rodzajów makaronów formy krótkie, długie, gniazda, z pszenicy twardej durum, jajeczne, pełnoziarniste, świeże, nadziewane ravioli, tortellini,
- ponad 120 rodzajów serów z mleka krowiego, koziego i owczego od producentów regionalnych: parmezan, grana padano, grogonzola, taleggio, mozzarella di bufala,
- 120 gatunków wędlin włoskich, m.in. szynki i salami sezonowane, mortadele,
- oraz szeroką gamę słodyczy: czekolad (o różnej zawartości kakao),
- ciasteczek: amaretti, cantuccini, nugaty, orzechy w karmelu, baby drożdżowe panettone
- i przekąsek: grissini, taralluci.
- W ofercie Piccola Italia także sukcesywnie rozbudowywana linia win włoskich, hiszpańskich i francuskich.
Dotychczas zostało otwartych siedem sklepów Piccola Italia w różnych częściach Warszawy, dwa sklepy w Śródmieściu (ulice Hoża 29/31, Emilii Plater 47), Mokotów-Puławska 28, w Wilanowie (ul. Egejska 17), na Ursynowie (Al. KEN 85), na Saskiej Kępie (ul. Francuska 11). Na ul. Francuskej działa także bar, w których klienci mogą napić się dobrej florenckiej kawy espresso, cappuccino lub kieliszek wina.
W każdym sklepie wyodrębniono dział świeżych serów i wędlin z długimi ladami chłodniczymi i maszynami do krojenia wędlin (urządzenia specjalnie sprowadzono z Włoch). Warto nadmienić, iż w Piccola Italia wędliny (szynki, salami, mortadele) krojone są przy kliencie, układane i pakowane w ten sam sposób jak we Włoszech.
Profesjonalnie wyszkolona i miła obsługa sklepów zawsze posłuży wiedzą, pomoże i doradzi w wyborze produktów. Sklepy Piccola Italia sukcesywnie zdobywają nowych klientów, którzy zadowoleni wracają na kolejne zakupy. Niepowtarzalny, bogaty asortyment, dogodne lokalizacje, przyjazna atmosfera.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych informacji handlowych, reklam i ogłoszeń. Treści zamieszczane nieodpłatnie publikowane są w celach informacyjnych i promocyjnych. Redakcja dokłada wszelkich starań, aby informacje były aktualne, jednak podawane ceny, godziny otwarcia oraz inne szczegóły ofert mogą ulec zmianie.